onsdag 27 mars 2013

Närcon 2013

Tjenare!

Fortfarande sjuk, börjar undra om jag någonsin kommer att bli frisk...usch!
Jag missar allt för mycket, och det är så mycket jag vill göra...
förutom att komma tillbaka till skolan, det klarar jag mig GÄRNA utan.

I alla fall, denna dag har varit som de andra, sitta hemma och tråka...MEN,
årets höjdpunkt (hittils), jag köpte biljett för NärCon 2013 <33
Precis sådär 13:37 klicka jag in allt x) så nu har jag en jättefein biljett c:
Så i juli blire att dra till Linköping i några dagar och bara chilledilla, ska cosplaya vafan <3
Undrar helt ärligt hur jag kommer att se ut, mina skills på att sminka mig är inte de bästa,
sen så äre lite svårt att få tag på vapen c:
Men folk kommer säkert fatta vad jag försöker likna xd

Så då var jag lite lyckligare faktiskt C:
Sedan bestämde sig mami för att göra min dag ännu bättre genom att fixa kinamat hemma C':
Så jag var mätt och nöjd, och nu ligger jag i sängen och bör sova
Vilket jag faktiskt tänker göra nu, så
See Ya!

Inga kommentarer: