söndag 3 mars 2013

Oj,här händer det grejjor

Tjenare bloggläsare!
Nej,jag vet att jag inte uppdaterade igår kväll,förlåt för det.
Igår så skulle jag varit med Qrystal,Elli och Kevin och några andra,men hade väldigt ont i magen,så jag satt hemma och kollade på melodifestivalen istället.
Sen messar de att de ska va i klocket och ville att jag skulle hänga med,så jag hängde med...däremot så har Kevin inget lokalsinne så vi gick runt i klocket och frös,så de åkte och jag gick hem <3
Satt sedan och kollade på Criminal Minds till klockan 5 på morgonen c:
Idag iallafall så var jag hemma hos syster och städade (yay),haha.
Satt och spelade lite piano och gitarr o så c:
Ska köpa gitarr snart har jag tänkt mig,tir jag tjänar på att köpa en ny,möjligtvis begagnad som faktiskt är bra och fungerar än att laga min gamla ^^
Nu ska jag iallafall se klart Criminal Minds
See Ya!
Gaah,schnygg :3




2 kommentarer:

Sara sa...

I början skulle jag nog säga att jag var mer fashioncore men idag är jag mer sceneinspirerad med några inslag av lolita.

För övrig har du en fin blogg :)

Unknown sa...

Ahh,I see c:
Tack detsamma :)