söndag 10 mars 2013

Luuugnt

Tjenare bloggläsare!
Sitter och ser på Criminal minds med papi <3
Målar naglarna också,om ni ville veta ^^
Haha,men japp,idag sover jag hos pappa,vi åkte och handlade först och det var bokrea!
Sämsta någonsin,världens rea,och så kan jag inte köpa alla böcker Hunger Gamestrilogin kostade bara 70 kr och eftersom boken är skitbra så vill man såklart ha den,men då jag nyss läst den så köper jag den någon annan gång ^^
Det slutade med att jag köpte en bok om vampyrer och Mörkersikt
Bara 128 kr,så det var väldigt billigt, det var vampyrboken som kostade,för Mörkersikt kostade bara ca 30 kr.
Men när vi kom hem så duschade jag och sedan har jag suttit vid datorn och skrivit jag lite om Europa och sjöng <3
Såg även på nån sammanfattning om årets melodifestival i 45 min ^^
Jag ska iallafall fortsätta se Criminal minds nu
See Ya!



Inga kommentarer: