torsdag 14 mars 2013

Pro

Tjenare bloggläsare!
Sitter i bussen nu med 33 andra plus pedagoger/föräldrar ^^
Haft en väldigt awesome dag faktiskt!
När vi kom dit så var det lite surt,för jag fick inte på mig pjäxorna,höll på att bryta foten när jag skulle få i foten...
Jag fick ju i den,men sen så var skidorna för stora för pjäxorna,så vi fick ändra storleken också.
Sen trodde jag att det var klart,så vi bedrog oss till den lilla backen ^^
Jag har bara åkt en gång,så jag kände att jag skulle komma igång där.
Första gången när jag åkte upp så gick jag av för tidigt och stoppade hela kön X)
Jag tycker synd om pojken som ramla tack vare mig...
Nej men efter ett tag så lyckades jag åka helt okej,satt och vilade med Eleonora,sen så hade vi sällskap av Linnea och Viktoria,så vi åkte tills det var dags för lunch.
Vi körde i den större backen efteråt,jag var helt seriöst livrädd första gången,trodde jag skulle dö Men det gjorde jag inte :D
Så vi tillbringa 2,5-3 timmar i den backen,körde lite smått slalom och så.
Vi började gå därifrån vid 10 över 3 för att ta av oss allt.
Skönaste känslan någonsin! Att ta av sig pjäxorna var det skönaste jag varit mef om :3
Jag har ju inte mycket till lårmuskler,så det var ju knäna som fick stryk,men jah tig av mig jacka och så..och gick runt i linne och thights i kanske 10 min,häääärligt <3
Men nu sitter vi somsagt i bussen,är väl hemma typ halv 8. Kommer bli så skönt att duscha.
Jag har iallafall haft det riktigt trevligt idag,tack vare mina fina kompisar och pedagoger <3
Nu ska jag sova lite ^^
See Ya!





Inga kommentarer: