torsdag 31 maj 2012

Waynes och lektorn...

Hej alla barnen i Bullerbyn C:
Nej men hej eller nåt.
Ville bara först skriva att vi hade prov i SO idag och jag hoppas seriöst jag får ett såkallat (R +) iallafall <3
Sen att maten såg oätlig ut så jag och qrystal och killarna hängde med till Sibylla c: <3
Jag redovisade svenskan idag,första gången jag inte var nervös så det gick nog också bra <3
Efter skolan satt jag,greger,adam,fanny och qrystal (ett tag) och kollade på konstigt skit,när fanny gick så drog vi hem till mig och hämta pengar,sen till Greger och hämta pengar...sen blev det smaksatt latte på Waynes Coffee c:
Ovanligt gott med vit choklad i <3
Sen skulle vi spela i spelhallen,men det roliga spelet funka inte och resten var upptagna <3
Sen gick vi iaf till McDonalds och käka och sen satt vi i ett lektorn i ett antal timmar <3 ganska mysigt då det regnade <3
Kom iallafall hem runt halv elva c: låter så gangsta juu!?!? <3
Men nu ligger jag iallafall i sängen och ska somva nu så....nattih <3

2 kommentarer:

Ferdinand sa...

Låter som en mysig kväll <3

Unknown sa...

borde väl du veta <3