lördag 12 maj 2012

Ingen bloggrubrik...

Kommer inte på nån rubtrik,smart som man e C:
Iallafall,ska berätta lite smått om gårdagen...
Vi hade spanska glosor,och jag fick läxan dagen innan och fick ett halvt fel så e ganska nöjd C:
Men har 3 prov vecka 21-22 :C i NO,SO och Spanska :C
kommer dö :C
Men iallafall,efter lunch så snodde jag gregers tröja C: han fick ta min <3
Musiken gick bra,vi klarade av en låt som vi inte kört på ett tag och crushcrushcrush
gick osså bra,mot slutet gjorde vi random shit...
Men jag hade fortfarande gregers tröja när vi sluta...så jag gick iväg med tröjan,
han ville ha tillbaka den...så fick vänta vid rese C:
men jag,hanna,elin o greger stod vid rese,elin filma när jag dansa till k-pop <3
Men hanna hade åkt,elin hade satt sig på tåget och åkt iväg,hon glömde sin videokamera C:
så nu har jag den C:
Jag och Greger gick upp till den polsk-ryska affären och köpte kossor...<3
Greger köpte sedan glass,laktosfri glass...gulligt C: <3
Men puss hej jag satte mig på tåget...och helt random sitter oskar där C:
Så jag satt o snacka med honom,som tydligen skulle till Linköping...och
sen kom hans kompis C:
kände mig ganska asocial där C:
Men jag kom hem och jag o mina syskon firade mamma C: Grattis i efterskott C;
Mamma fick kossor av mig,och ett presentkort på panduro från oss 3 :D
Men dagen var ganska lyckad
Idag var jag med pappa o jonte iallafall,vi gick på den där marknaden och köpte piroger,
fransk gratäng,italiensk glass och lite brittiska kakor C:
Sen åkte vi och bowla...jag var ganska duktig som fick ett antal spare:s och strikes <333
Och nu såklart...sitter jag och skypar med greger C:

Puss <3



2 kommentarer:

Ferdinand sa...

Hejsan Svejsan,
Stolt att du skrev rätt för en gångs skull.
Och måste säga att jag älskar den första bilden, den är Porr! <3
Puss Hej c:

Unknown sa...

haha puss på dig C; <3
Vad skrev jag rätt på O.o <3