fredag 18 maj 2012

03:22

Klockan är somsagt 03:22 på natten/morgonen...och jag är inte trött
Inte trött alls,ganska skumt...har knappt druckigt nån läsk heller...
Försöker trötta ut mig  genom att se på svenska ungdomsfilmer...
går inte alls bra då jag bara blir irriterad och vill slå till alla jävlar i filmerna C:
Ingen att snacka på skype med heller...Greger somna för några timmar sen,
med skype på...kände att jag skulle låta honom sova :3 <3
Har iallafall sett på Hipp Hipp Hora och nu ser jag på Tusen Gånger Starkare...
Snacka om att  ta i med skolorna...har inte sett en enda skola som e sådär random...
Fast dom har ju rätt till en viss del iallafall C:
Ska nog kolla klart på filmen (om youtube tänker ladda upp videon idag)
så...
Puss <3

2 kommentarer:

Ferdinand sa...

Hejsan hejsan,
Förlåt att jag somnade, skulle inte bli så D:
Men filmerna var väl bra iaf?
Puss Hej, MvH Ferdinand <3

Unknown sa...

heh gör inge <3
sorry för sent svar C: <3