onsdag 2 maj 2012

Sjuk osv...

TjenaHallojHejHejsanHejHejShoobrää...

Här sitter jag,sjuk,vid datan och bara väntar på att det ska bli fredag <3

Lixom allergi och förskylning går inte ihop,kan inte andas,ont överallt,feber och
det känns som jag får radioaktiv strålning i magen O.o

menmen,kände det imorse...men inte från lunch till klockan 19.00... <3

Halsen e smått förstörd...och blev inte bättre av att Johae tvingar en att sjunga själv när vi övade i morse...snacka om att den höga tonen gick åt helvete :3
Och sen på musiken sen så var jag ju tvungen att sjunga igen -.-'

Men efter att ha varit ute på lunchen så gick det bra,hade tema och skriv ner alla stödord till
NO:uppgiften,så ANGISEN E STOLT!!!!

Men iallafall.

Efter skolan drog jag och Greger hem till honom för att hämta hans hund Tintin (som e fett söt)
Och gick på promenad :3
Inte för att vi kom så jättelångt då,men strandade på en gräsmatta utanför Hageby Centrum i ett
antal timmar...väldigt mys faktiskt,förutom alla som stirrade när de gick förbi O.o
De försökte ju inte ens att inte visa att de stirrade...och pratade om Tintin såklart :3
Men men,riktigt myyyyys <33
Såklart så missar jag sista tåget hem också ,så fick vackert sitta och vänta på mamma :3 <3

Så iallafall

Hej jag heter Angelica och jag är en sjuk,glad jävel som INTE ska till skolan imorgon,
hur mycket hon än vill <333

Inga kommentarer: