torsdag 24 maj 2012

Awesome osv...

Ligger i sängen och pluggar för provet i spanska imorgon...lite normalt kul men det ska inte bli som förra provet då jag fick rätt...
I tisdags hade vi prov i NO,ett prov jag pluggade i en vecka för...och fick ALLA RÄTT C:
känner mig så grymt grym just nu c:
Redovisade SO fördjupningen om den franska revolutionen idag,och SO pedagogen sa att det var jättebra gjort C:
Vi fick chokladpudding i skolan idag också,mumnsigt
Med tanke på att korven smakade inälvor... >.<
jag och qrystal äger! Jag klättrar upp för den så kallade spiralen,sen e jag där uppe,och kan inte ta mig någonstans,varken hoppa eller vända mig om för att gå ner..panikattack,plus att jag sprang och hoppa lite random och landa med foten på nån kant och dog <3
efter skolan var jag iallafall med Greger och Adam,var ju mysigt värre,där vi satt i soffan hos greger och de snacka massa random skit <3
Sen stack adam och vi åt faktiskt mat denna gång C: <3
men var tvungen att åka hem runt 8 tror jag,inte helt säker däremot <3
sen var det ju ESC 2012 semifinal 2 C:
SVERIGE FTW!!! så jäkla mycket jubel C'; <333
men ska sova/plugga nu så lixom...
Hej hej <33

Inga kommentarer: