tisdag 8 maj 2012

Olyckligt inlägg...

Ska bara först säga att:
Kära familj som läser detta inlägg,kommentera inte,prata inte med mig om det,kommer inte hjälpa då det inte är era problem,bara ignorera detta :)


Men iallafall...jag e depp...
Nej men seriöst D:
Allt känns hopplöst och ingenting har någon mening,jag e liksom arg,ledsen,irriterad,deppig och efter en sak jag läste så blev jag väldigt sårad <\3
känns inte som att nåt hjälper och nu har sötsuget kommit tillbaka,kommer bli överviktig på en vecka och kommer behöva skippa all mat i en månad för att få bort det,e redan tjocl så det räcker!
Helst vill jag bara ligga ner och tjuta bort det...men kommer inga tårar,dom är slut.
Nej men vill bara ligga i sängen där nån håller om mig och bara sova i iallafall en vecka.
Ganska onormalt att jag e såhär,kan inte hålla mig vaken på lektionerna längre,jag sitter faktiskt och somnar till ett antal gånger innan pausen,sen samma sak igen,jag e inte ens sugen på skolan längre,vill inte komma dit,bara jobbigt skit som händer hela tiden just nu så...
Ska sluta gnälla nu så...
Puss <3

Inga kommentarer: