onsdag 16 maj 2012

Fiina foton,hoppas jag...

Sitter här och är depp,det blir jag varje månad så inget att bry sig om C:
Har lärt mig 4 låtar på bas (yyayy) känner mig så duktig C:
Jag,Elli och Qrystal hade jeans,och vita strumpor idag...ganska awesome,men vi var vid sibylla
och några gick förbi oss (fjortisar osv)
gick med några killar...så seriöst ut som att de fota oss O.o
Sen när vi var påväg tillbaka till skolan...så sa några gubbar "Tjena Killar" till oss X)
fick sedan reda på att de hade sagt "Tjena Tjejer" till Togan o resten...
Menmen...hade väldigt ont i magen,så åkte hem direkt efter skolan...
fick inte vara med Greger pga det...snyft <3
Men...får väl träffa han i helgen C: <3



MEN NU...kommer det bilder som jag känner att jag måste lägga upp C:
mobba inte bilderna :C













Inga kommentarer: