måndag 14 maj 2012

Inga trummor...

Ska snart sova,hoppas jag C:

Iallafall,morgonen var skit!!!
Min mobil ringde inte klockan 6 och min systers mobil ringde inte halv
sju så vi gick upp en halvtimma innan bussen skulle kommit.
Jag har ju panik,hinner knappt sminka mig,han bara ruffsa i håret lite,ta på mig kläder
och packa.
Så,jag hann med det,står ute och väntar på bussen 2 min tidigare än vanligt...
och bussen...den kom aldrig >.<
Fick ta ett jäkla tåg istället! Och se en del människor jag inte ville se då men C: skulle
sett dom annars med men ändå...
Så när jag väl klivit av tåget så är Greger och Hanna där C:
Kände mig så älskad <3
Hanna och alla andra 8:or skulle till fågeltornet så jag och Greger åkte till skolan c;
Promenad på morgonsamligen...väldigt seg promenad och sedan engelska
(som jag redan var klar med),så jag gjorde lite svenska C:
Greger och resten av 9:orna åkte vid lunch till Linköping så det så... </3
Men fick algebra häfte i matten så nu vet jag hur man gör de o de...
Åkte ner till rese efter skolan och alla 9:or kom ju med mitt tåg då C:
Satt o snacka med Greger och skulle ta 5 i tåget...men tåget innan hade gått sönder c:
Men gick med Greger på stan ett tag C: mysigt osv...<3

SEN...när jag vacr hemma packade jag ner mitt stackars trumset för lite mer än 2 veckor fram :'C

Och detta var allt C:

ELLER JUSTE!!! Jag har lärt mig 2 låtar på piano...yyayy C; <3

Nattih och puss <3

liten små gullig bild kanske :3

Inga kommentarer: