måndag 4 juni 2012

Hatar mig själv.

Nae nu ligger jag i sängen och bör sova...men sagt,det gör jag inte

Känner att de sista dygnet har varit ett av de värsta dygnen i mitt liv.
Vet inte hur detaljerat jag ska skriva men jag hamnade i typ ett "bråk"
(vi kan inte kalla det för ett bråk de inte var e bråk,men vet inte vad det kallas)
med min pojkvän,han skrev en sak som sårade mig.
så jag slutade skriva med honom,v båda ignorerade varandra i skolan och jag grät nog runt 7 gånger på grund av det..
Han gick ju förbi mig och det gjorde ju inte att jag blev gladare.
Sen när nånting negativt händer mig så är det inte bara en sak som händer,utan fler under samma dag.
2 människor i min skola,som jag för övrigt nu hatar,eller inte hatar,men om jag hade en pistol med 2 skott och fick skjuta på vem jag ville så skulle jag skjuta dom.
och varför det? joo,för att de i matsale typ skrek att jag skulle gå och hänga mig.
Vet inte hur många som hörde,vet bara att ingen pedagog var i närheten så de råkade ju inte illa ut,men jag ville verkligen kasta maten på dom.
Inte nog med det,så hörde en av mina bästisar,en tjej säga att det inte är många på Vittra som gillar mig. Joo tack det där kändes subba.
Ingenting somsagt har fungerat denna dag,gjorde en väldigt dum sak på morgonsamlingen och matteprovet vi fick svarade jag knappt på.
Men jag var påväg hem typ,skulle hämta 2 väskor när jag började gråta igen.
Försökte att inte gråta på spårvagnen och det gick väl sådär,satt med tårarna rinnandes nedför ansiktet och kollade ut...tills emma hämtade mig så att jag hade nån att prata med <3
Kom hem,pratade med en speciell människa i mitt liv och tog sedan tag i det jag orsakat genom att vara sur hela tiden. Så vi är väl sams nu antar jag <3
Eftersom jag älskar honom så skulle jag inte stått ut med att inte prata med honom och blivit sådär emo,och börjat skära mig.
Fick sedan en fin träskylt som det stod the "I deserve the best" <3 av mammsen, taack <3
Men då borde ju ja tycka att allt är bra nu...MEN NEJ!
Jag har blivit grymt depp idag,det enda jag gjort när jag kom hem var att ligga i sänen och svulla,för att sedan somna. Känner att jag gör allt och alla besvikna
Man ska inte få folk att gråta,och veta att jag har fått en människa jag bryr mig väldigt mycket om att gråta stå jag inte ut med! Jag är en hemsk människa som skadar folk så.
Fan att jag alltid ska göra så,varför kan jag inte göra folk lyckliga istället för att göra dom illa,jag mår seriöst inte bra på grund av det. Och att ingen människa tycker om mig gör det bara värre.
Känner att jag ska sova bort deppressionen nu så godnatt antar jag <3

2 kommentarer:

Camilla sa...

Lilla hjärtat då, vissa dagar är bara upp och ner och det är okej att göra lite tokigt den dagen bara man rättar upp allt och gör nästa dag till något mycket bättre.
Sen det där med att ingen tycker om dig på Vittra ska du nog bara strunta i, tjejer är ofta väldigt svartsjuka på varandra och då måste man ju säga något så att den andra ska bli ordentligt sårad.
Mitt råd till dig är att försöka att ha en mer positiv attityd och inte så aggressiv så ska du se att allt löser sig.
Puss och kram
Storasyster

Unknown sa...

Puss och tack!<3