lördag 23 juni 2012

Lite efter men ändå C:

Skriver ett inlägg nu då jag varken haft tiden eller orken...
Har haft sommarlov i en och en halv vecka nu,har varit med Greger ungefär hela tiden c;
I fredags förra veckan så var jag,Adam och Greger på skumparty i folkparken...inte lite mycket skum,jäkla skumdusch man stod under C:
Vi var bara i och för sig till halv elva,men ändå.
I måndags denna vecka så hade jag och Greger filmdag,såg nog den skummaste filmen ever och det slutade med att jag sov över,då jag hade ont i huvudet och inte orkade ta mig nånstans c: <3
I onsdags fyllde Greger år <3 (grattis i efterskott) och jag hälsade på,hade köpt ett väldigt (fint) Wienerbröd med choklad och jordgubbar,och var där ett antal timmar c: <3
Sedan igår så firade vi midsommar,(jag,greger,mamma,jonte och ellie)
I Kimstad,firade också 2 månader med min kung och jag fick en väldigt vacker ros C': <3 (puss på dig)
Men jag träffade lite gamla kompisar från Kimstad,bland annat Cia,Natali,Emma och Ella <3
Vi stack till min gamla skola,och var uppe i Skeppat (Greger och jag) oc så kom en 5,5 åring som ville leka med oss O.o
Väldigt skum kille och medans han och Greger var på upptäcksfärd så blev jag kompis med en fågel,väldigt skumt då jag fick klappa hen utan att hen flög iväg eller bet mig <3
Vi åkte hem och åt mat,såg American Pie och vi gick ut runt ett på natten på promenad...och mötte en full ungdom som ville klappa våran hund,trodde att greger var en tjej och trodde vi väntade på några tjejer...trodde han skulle följa efter oss ända hem...vilket han inte gjorde <3
Men men,finns inte så jättemycket att säga,eller jo,är hemma hos Milla och Oskar och har ätit mat och marängswiss c: gött <3
Men ska dra nu och...
Jag älskar dig Greger c: <3

2 kommentarer:

Ferdinand sa...

Låter som två jättekul dagar c:
Tack igen och jag älskar dig <3

Unknown sa...

Älska dig med <3