torsdag 14 juni 2012

Skolavslutning...

 Jag vet att detta inlägg är sent men jag orkade inte skriva igår <3

Börjar beskriva tisdan...
Vi hade uppspel och tårttävling,vi i S4 gjorde "Cookie Monster"
och den blev faktiskt väldigt bra...men vi vann inte (fml) </3
Mitt och mitt bands uppträdande var bra...förutom att jag missade alla toner i låt nr 1
och hamnade i fel takt på låt nummer 2 </3333333333333333333
menmen,alla andra band lät bra <3
Elli och Qrystal sov över hos mig den natten...vi såg mest på tv,åt tacos,mera tv...
men vi gick faktiskt och la oss skapligt tidigt...tror jag somnade mellan 12 och halv 1.
Vi gjorde oss i ordning på morgonen för att vid 13:00 ha skolavslutning.

Vi blev sååååååå sexxiga C: <3
Men vi kom dit en timma tidigare,då vill skulle repa en gång,alla var där <3
efteråt så gick vi ut ett tag och väntade på alla andra,fick umgås med greger lite <3
Sedan gick alla barnen in...förutom alla barn som FORTFARANDE GÅR I SKOLAN <3
men vi fick höra tal och småbarn som sjöng,S4 lät ganska så bra när vi spelade för alla.

Fabbe blev årets elev och fick ett stipendium på 3000 kr. Grattis!

Efter det hela så gick vi runt och krama alla <3
Nästan alla från spanska gruppen gav Luisa (som ska sluta) ett halsband...
inte nåt billigt skit för en hundring...detta var äkta silver från Guldfynd C:
och choklad såklart <3
Är ganska så väldigt sorligt att niorna slutar,kommer inte kunna träffa nån
Greger på morgonen </3
Men jag träffade iallafall Greger,Pontus och Fabbe på stan igen vid 4...vi satt i gräset
ett tag innan vi gick till Burger King och åt...bara 2 ord att skriva...KNUGEN KRONOR!!!
Vid sju skulle Fabbe dra så jag,Pontus och Greger stack till Folkparken och gungade...
och jag badade <3
Sedan vid halv nio stack Pontus,så jag och Greger gick på promenad runt strömmen,
Ganska så vääldigt mysig kväll <3
Jag kom väl hem mellan tolv och halv 1...hade inte ätit sen klockan fem och var jättetrött...
så därför får ni bilderna nu <3

Puss på er <3

P.S. Sorry för alla hjärtan D.S.













2 kommentarer:

Tomten på burk... sa...

Gulliga bilder <3

Unknown sa...

du e gullig <3