onsdag 27 juni 2012

Glass och cheesburgare...med extra ost...

Lite väl sent att blogga nu men annars så kommer jag aldrig blogga...
Var med qrystal och Elli idag <3
Ganska awesome,då jag fick ett iphoneskal och ett väldigt fint halsband av elli (som har varit i spanien).
Men vi gick runt i affärerna på stan och jag köpte faktiskt en klänning...en väldigt fin klänning...<3
Vi gick till Halvars sen och köpte glass,och gick sedan till vasaparken och bara prata...och spelade nåt skumt musikspel c:
Efter ett antal timmar gick vi därifrån,gick till 4sound och kollade på deras trummor och gitarrer <3
Vi gick somsagt,runt lite,träffade faktiskt Luisa (min gamla spanska pedagog) c:
Sen gick vi till McDonalds och åt lite och snackade om skumma grejer...kom in på heta vingar för alla som ville veta det <3
Efteråt gick vi till gungan vid Halvars och var där i ett antal minuter...innan vi skulle hem...the end <3
Nae men kom hem,fick handla osv...
Ska sova hos greger imorrn då jag inte kommer att få se honom på ca 3 veckor. Förhoppningsvis överlever jag...annars har jag ganska stora problem...
Menmen,ska sova nu så...
Nattih <3
P.s. Jag skriver från mobilen så om bilderna e suddiga så e det mobilens fel <3 D.s.

Inga kommentarer: