lördag 9 juni 2012

Inga riktiga skoldar...

Få se...klockan är ca 3 på morgonen och jag bloggar...heeeelt normalt.
Måste bara snabbt beskriva denna vecka för er C: <3
Tisdag:
9:ornas kabare var awesome,och jag hade en helt underbar dag med greger, även fast det hade varit lite skönare om det INTE hade regnat! <3
Onsdag:
Pappa fyllde år så jag och jonte åkte in och firade honom. Först hade vi tänkt åka ångbåt (det var ju nationalsa'n så lixom...fast biljetterna var slut :c men vi gick till waynes och fika och efter det gick vi och kolla på konstmuseumet. <3
Min käre lillebror ska få glasögon,så det e ellie och jag som e dom enda som inte behöver linser eller göasögon. C:
Torsdag:
Vi hade friluftsdag på Borgsmo IP,jac hade väl okej resultat...
Längd: 3,10 m
Höjd: 1 m
100 m: 17,4 sekunder
Jogga 1,8 km: 9,11 min
Stöta kula: 3,46 eller 4,46 m
Efteråt guck jag,qrystal och eleonora gick hem till mig för att jag och elli skulle dit och vaccinera oss igen,denna gård gjorde det gjorde ganska så väldigt ont!
Sedan på kvällen han jag träffa greger innan han skulle på middag,och han var allt sexxig i dessa kläder <3
Fredag:
Vi har bara chillat lite den dagen,men jag badade lite och hoppadd liten så lixom...<3
Men har inte hänt myckeg idag...har arbetat hela dan med att bygga möbler...men orka ga sån tid...
Men måste sova nu så
Nattih <3

Inga kommentarer: