torsdag 29 november 2012

Sjuk

Yes,jag e sjuk ^^

Blev väl sjuk nån gång på Ulla,feber och allmänt trött,usch fan,har missat ett prov och kommer missa en NO lab imorgon D:
Och så missar jag att repa med bandet Me not happy right now!
Det enda som gör mig lycklig är att jag har
ALLA FUCKING SÄSONGER AV CRIMINAL MINDS :D
Har inte åttonde säsongen då den fortfarande håller på att visas,men har liksom 7 säsonger på dvd :3
Me looooooove it!
Har ju denna finfina crush på Dr. Spencer Reid (Matthew Gray Gubler)
Men det är för att han är bäst så jao >:3
Känner att jag bör läsa och plugga lite denna helg,då jag inte gjort ett skit denna vecka (varit borta från skolan sen tisdagen)
Men är för trött så D:
Ser just nu på Debatt på 1:an om SD
Älskar att flera av politikerna skämmer ut sig mer än amerikanerna som hamnar på skämtsidor på fb för att ha gjort bort sig ^^
Jättevacker mening där O.o
Läste igår om att nån unge blivit polisanmäld på mosstorp av nån lärare tror jag,haha
Tycker så synd om lärarna där,skulle hellre jobba på Donken än på mosstorp då men alla tänker ju inte så ^^

Aja,nu snackar de om skolverket och så,om att skolorna inte får gå i kyrkan pga
Religion och sånt.
Nej nu orkar jag inte skriva mer D:
¡Ses!






Inga kommentarer: