lördag 10 november 2012

För att jag är som jag är :3

Hejsan, känner att jag ska skriva om min jätteintressanta vecka ^^

Nej men yes.
Jättevacker bild ^^

I måndags så hade vi temaintro,detta tema kallas för "Lugnet före Stormen"
och handlar om typ katastrofer, naturkatastrofer, tekniska och ekonomiska katastrofer osv.
Så jag har fått uppgifter i alla ämnen förutom SO,vilket jag ska få på måndag...
Så ungefär det jag ska göra innan jag går på jullov är detta (jättevacker lista)

Jag ska:
*Bygga en byggnad i pepparkaksform,skalenligt och denna ska hålla och vara med i en "tävling"
*Rita en skiss på byggnaden på exakt det sättet man gör skisser på
*Svara på ett antal engelska frågor som ska vara "välutvecklade", och då även svara på frågor som har med ämnet "Bild" att göra,innan vi får nästa uppgift
*Läsa en bok och föra läslogg, för att sedan ha boksamtal
*Jobba i ett jättevackert spanskahäfte
*Göra klart linnet
*Lära mig allt till födelsedagen (kan typ allt,men det ska ju låta bra också)
*Köra låt nr 3 i bandet innan uppspelet
*Hitta på nåt till julavslutningen
*Göra en presentationsvideo och spela in en demo på låten

Inte mycket egentligen,men jag är alltid så trött efter skolan och sitter tydligen med fel personer på lektionen så blire svårt att jobba,men får väl ta tag i det på måndag.
Ska förresten till Arbetsmuseet då med Emanuel och Ellie för att prata med en som kan ge oss ritningar till Strykjärnet :3 awesome!

Men iallafall, i torsdags så badade min fina grupp,jättevackert,är ju helt klart bäst på att dyka ;3
Nej men det var väl någorlunda kul, tyvär så blev en kompis lite dålig :C

Jag tog reda på vad jag hade i Fysik och Biologi på fredan...visade sig att jag redan har A i båda ämnena
HELL YEEEEAAAAAAHHHHHH!!! <3
SÅ JÄKLA AWESOME ASSÅ <33
Efter skolan så gick jag o Elli på stan ett tag,så en ganska kul sak ^^
Men åkte hem efter ett litet tag...men en man stoppa mig och börja snacka om Gud O.o
Jag tror ju inte på Gud, jag tror att det finns något som vi inte förstår oss på,men just den listan är ju ganska lång...men han drog därifrån när jag sa att jag inte ska konfirmeras... </3

OCH, idag har jag,pappa och Jonte varit i Söderköping och handlat i en superbillig, skum affär...men hittade en Iphoneskal för 30 kr så :D

Nej men ska väl ta och försöka sova nu...
nej förresten, DEN 27/11 SÅ SKA JAG MAMMA MORMOR ELLI ELLIS MAMMA OCH ELINN TILL ULLARED ^^ <3
Bara för att jag och Elli är awesome och ser till att vi åker samtidigt i samma buss, ska fota henne när hon sover och lägger ut det på facebook ;3

Nu ska jag kolla vidare och jag hoppas jag blir mer social på bloggen :3

Nattih

Inga kommentarer: