måndag 19 november 2012

Konfa

Hehe japp,tydligen ska jag komfirmeras ändå ^^

Fin, kort sammanfattningav denna dag:
•Missa nästan spårvagnen
•Fick reda på att jag låg bättre till i SO än vad jag trodde
•Märkte hur grymt vackert det låter när man sjunger i trappan upp till Amsterdam & Wien ^^
• Märkte hur awesome jag är i matte
•Ska nu vara med i lucian iallafall,nu blire gospel C;
•Fick reda på en sak som gäller julavslutningen som var sådär lagom kul...
•Märkte att Mr.Bean skapar fobier
•Kom ihåg hur mysigt det är i en kyrka
Sen så skulle jag ju va på konfan med elli c:
Känner att prästen antingen slänger ut mig eller vill att jag ska blir präst efter att få lyssna på mig lite till ^^
Nej men detta blir väl ruligt,hitta inre frid,eller nåt...
Var iallafall sedan hos Milla o Oskar med mami o småbarnen c: var skittrött,och såg urlöjlig ut när jag försökte få Julius att le ^^ u guys will never know...
Sen nu e jag skum,är redan i sängen och klockan är 22:43, börjar bli sjuk eller nåt O_O
Aja,imorrn ska vi läsa o ha estet (yay) och jag kanske vaknar imorgon (Yay)
Iallafall,godnatt <3


Inga kommentarer: