onsdag 14 november 2012

Födelsedag

Har nyss sett Hells Kitchen ^^ haha
Älskar hur dumma vissa människor är <3

Det var ju somsagt födelsedag idag.
Jag,Alva,Elin oc Emilia skulle spela och sjunga lite...men Elin var sjuk...sen så kunde inte Emilia komma...så vi fick klara oss på 2 tjejer som både skulle spela och sjunga ^^
Efter skolan så drog jag oc Alva hem till henne och åt nudlar,och hämtade hennes kamera...väl mellan söder tull och hörsalsparken så träffa vi Emanuel,som hängde med oss till skolan c:
Jag och Alva satt och spela utanför Berlin,och det lät väl ändå bra c:
Kvällen var väl ganska lyckad,fick tyvär ingen fika och en sak förstörde typ hela kvällen...sen hade jag huvudvärk också ^^
Men annars så,vi fick ju applåder
Och så dansade jag på Just Dance med Alva och Emanuel...vann över båda :D <3
Katti kalandal och Party Rock Anthem c;
Såg jättevackert ut...verkligen...
Ska kanske bada med klassen imorgon,hoppas på de,men ska försöka sova nu så...godnatt ^^
(2 otroligt vackra bilder på mig xd )

Inga kommentarer: