måndag 5 november 2012

Lite småskit

Bör som vanligt sova,men orkar inte så bloggar ist ^^

Glömde skriva att jag i lördags sov över med Alva och Elin :3

Tanken var ju att vi skulle gå smått sminkade och "jättevackra" i centrum för att se hur folk reagerade...vi gick till 2 affärer o sen hem ^^
aja,vi fotade ute ett tag,sen drog vi oss in till Alva,käkade nudelsoppa och såg på
"The woman in black", den dära filmen med Daniel (Harry Potter)
Vi kinda dog lite,men annars var den bra C:
Såklart så svulla vi som fan (gött)
Men vi gick till Alvas rum o dansa xd
Mina dansskills blir bara bättre o bättre typ ^^
vi bestämde oss för att se film,men jag somnade efter bara ett litet tag...och vaknade sist av oss 3...
Men vi kollade lite Pewdiepie,spelade piano o såg film,drog hem på kvällen...men det var iallafall AwEsOmE <3
Bilder får ni när jag orkar ladda upp dom ^^

det var ju temaintro idag, "Lugnet efter stormen"
Låter inte allt för dåligt, i No:n/matten så ska vi ju bygga ett pepparkakshus och ha en tävling sen ^^
Jag är med Emanuel och Elli,och våran kommer bli bäst (yy) om den nu står upp sen då...
Men i svenskan ska vi iallafall läsa och ha boksamtal och typ läslogg O.o
I SO blir det ekonomi och jag hörde nåt om första världskriget (yay)
Blir ju ingen musik på ett antal veckor då vi ska bada o ha hemkunskap...teoretisk hemkunskap...väljer faktiskt musik framför hemkunskapen men jaja,jag har fredagarna ;3
Sen ska ju Vittra ha födelsedagsfirande den 14/11, så jag,Alva,Elin och Emilia kommer att köra ett antal låtar där :3 (yay,nåt att göra)
Men Aja,ska försöka sova iaf,kommer väl läsa sista boken ur en awesome serie istället då men...hejdå...eller nåt ^^

Inga kommentarer: