fredag 16 november 2012

Jag är bäst på att rita

Halvsover i sängen här ^^
hehe...

Nej men jao...kör väl på att berätta om det som hänt sen sista inlägget c;

I torsdags så badade vi sista gången,det gick väl bra,klarade väl det iallafall så,och vi är ju bäst på att leka i äventyrsbadet xd haha,awesume att vara kort,eller ej,kommer aldrig över hela klätterbanan D: usch asså!

På spanskan så körde vi glosor ocj jag blandade ihop 2 ord (av det jag vet)
Blev jävligt sur Men fick sedan reda på att efter den senaste utvärderingen så har jag ett B i Spanska (FUCK YEAH!)
Älskar höga betyg :3 är en ny version av ett MVG barn >:3
Men vi ska 2 o 2 skriva om julen i ett land,ofc så är det jag o emanuel som kör c;

Idag så har vi blivit filmade halva förmiddan o en del av eftermiddan (presentationsvideo)
Kände mig väldigt vacke :3 kommer säkert bli awesome,och videon blir säkert bra c:
Ritar ritningar av våra byggnader på Tekniken,känner mig jätteduktig som fick alla sidor lika långa :D
Efter lunch nere vid replokalerna,får inte mycket gjort,vissa är högljuddao så o andra e tysta,aja,sålänge alla kaan låten så blire bra ...
Qrystal följde med mig hem,vi gick på promenad med Legolas,sen så lnnan hon skulle hem så fick jag ett skärp av henne (jättefint)
Så det e fin och tack så mycket Qrystal <3
Så detta har varit en ganska bra veckar...minus några detaljer,men skitsamma,ska sova nu så nattih <3

Inga kommentarer: