tisdag 6 november 2012

Sent inlägg

Känner att jag inte kommer vara så pigg i skolan imorrn...men skit samma

Jag är vaken för att jag e nyfiken på presidentvalet. Sist jag kollade så ledde Romney med några procent.
Jag vill såklart att Obama ska bli vald igen,tycker att hans åsikter är bättre än Romneys helt enkelt.
Är inte så insatt i politik,men av det jag läst så tycker jag ändå att Obama bör stanna som president.
Aja
Var iaf på arbetets museum idag ^^
Skulle ta reda på hur museumet är byggt,skaffa ritningar och så c:
Jag,Elli och Emanuel gick till Biblan för att leta efter ritningar så vi kunde få reda på vilken skala vi ska göra vårat projekt i ^^
Människan som skulle hjälpa oss med att hitta ritningar glömde bort oss Så vi drog därifrån, och gjorde en annan sak innan jag o Elli skulle tillbaka till skolan.
Var uppe och spela med Alva,Elin och Emilia på lunchen :3 awesome!
På esteten så fortsatte jag med linnet,som snart faktiskt är klart (äntligen)
Svart och enkelt,men ska nog fixa dit nitar eller nånting så det blir lite tuffare :3
Sen efter skolan så drog jag hem på direkten,kände lite awkward moment,och sen när jag kom hem så somna jag som vanligt :c
Bara för jag är bäst c;
Nej men ska ta o sova nu o_o
nattih

Inga kommentarer: