onsdag 21 november 2012

Nej,det säger jag inte

Väldigt fin titel här ^^ påminner om en annan jag såg, skitsamma

Ska ta och läsa lite ut alla möjliga böcker innan jag ska sova,usch,har för mycket att läsa o.o
Typ 13 böcker som ska lämnas tillbaka ^^
är för trött för att läsa...

Iallafall,har gjort klart NO-uppgiften,
Är klar med engelskauppgiften...yay,e nöjd vafan c:
Har bara boken,bilden och en spanska uppgift som vi börjar med imorrn ^^

Fick nån jätteskum laxsås i skolan idag O.o smakade bajs och såg skitskumt ut...
Men jag tjatade och jagade till mig choklad av Leo c:
VICTORY!
Sprang upp till Johan sen och bad om sånghäftet och tog reda på vilka toner vi kör...gud vad härligt med svenska Hallelujah igen...eller inte -.-
Men snackade med Togan,Emanuel,Leo,Carro och Moa efter skolan innan jag drog hem och sov :3

Juste! Övade på stämmorna med Hanna och Qrystal så det låter någorlunda bra till demon...ska spela piano samtidigt och den ska snart spelas in,hoppas verkligen att det låter bra!

Men väl hemma så satt jag ensam i huset,och sjöng jättevackert och spelade piano c;
Måste fan skaffa en sådan ställning och pianopall till synten,orkar inte sitta i sängen D:
Nån som vet nåt bra&billigt?

Aja, Hej hej mina fina läsare (som faktist orkar läsa mitt ointressanta pladder,eller vad det nu heter) c:





Inga kommentarer: