onsdag 12 september 2012

Why me?

Uuusscchhhh!
Nu blir det att klaga här c:

Idag hade vi skolkort...yay...för alla utom mig som var hemma med nån slag influensa/maginfluensa/virus Så sen igår natt har jag lidit av att varken kunnat äta eller dricka,har inte kunnat sova ordentligt eller nånting...efter ett tag...då jag inte fått i mig nån näring på länge så kunde jag inte stå upp...så där satt jag...på golvet i badrummet,och jämrade mig...usch Slutade lyckligtvis att spy runt tolv...men hade ovanligt hög feber för att vara mig,ont i muskler och leder,magen och huvudet...jag var död!
Can you f*cking believe it?!?!
JAG MISSADE KLASSFOTOT OCH PORTRÄTTFOTOT D':
Blev ju inte bättre av att jag skulle redovisat svenskan eller göra klart NO laben med Emanuel Denna dag suger...bara halvlegat och både frusit och dött av värme...
Aja...förhoppningsvis tar jag porträttfoto nästa med juniorerna...fr väl förhoppningsvis göra nåt denna helg...
Nu känner jag att jag klagat klart c:
Tjatja <3

Inga kommentarer: