torsdag 27 september 2012

Let's play a game

Criminal Minds och iste=lyckligt liv <3

Pedofiler som säljer en pojke,så vackert <3
Nej men kollar nog mera på den grymt snyggsöthetsexiga nörden istället :3

Iallafall,fick redq på hur jah låg till på spanskan idag,det enda jah har problem med är grammatiken,resten kan jag bra,så jag låg på ett C/B
(yayy <3)
Men gympan däremot,vi hade några skumma tillitsövningar,som jah o elli ägde på <3
Men sen körde vi doppboll,till en början så var det kul,men när vi äntligen fick en 4 mins paus så var jag kinda död i lungorna,det var jävligt tungt att andas iaf >.<
Var ändå tvungen att vara med,och då var det helt plötsligt dom som vann (vi räknade inte när det gick bra för oss) och helt plötsligt så fick de jävla privilegier (ja,jag är en grymt dålig förlorare,deal with it?)
Och så har vi tydligen nåt jävla stresshäfte som ska vara klart som vi ska hämta >.< hatat idrott o hälsa Vi ska hinna duscha,göra oss i ordning och gå tillbaka till skolan på 20 min,det tar 15 min till gympan...logic...no
Jaja,nu ska jah duscha för avsnittet är slut o sen blir det att sova c:< nån spm joinar? <3
Godnatt <3

Inga kommentarer: