fredag 21 september 2012

Ett erkännande...

Tjatja bloggen C:

Innan vi börjar så vill jag bara skriva att jag ska försöka med *Veckans...* igen,hoppas det håller den här gången c:

Veckans Misstag: 

Kanske inte veckans misstag,har gjort det i kanske 3 veckor nu...men har sett väldigt många videoklipp
med folk som spelat Slender,alla möjliga mod och han såg ut på olika sätt varje gång...det har typ fått mig
lite skraj när det är mörkt ute...blev ju inte bättre av att min kära lillasyster (som tyvär är längre än mig)
skrämde livet ur mig.
Det var mörkt i huset,det var morgon och jag fixade mig lite i badrummet innan jag käka frukost,hör hur nån går ner för trappan,antar att brorsan ska äta frukost...går ut och det är knäpptyst och brother är inte där,jag vänder mig om och ser en lång mörk gestalt och tänkte såklart att mitt liv var slut...jag blev så rädd att jag bara kunde dra in andan,men inte skriva,satte mig nästan ner så rädd blev jag...men såklart var det lillasyster...som dog av skratt </3

Veckans Flopp:

Veckans Flopp:
 Ja...i tisdags så hade vi utegympa...vi sprang först 1 km och sen körde vi luffarschack (dafuq)
Tror det var jag,Emanuel,Jovan,Aida,Louise och Laban VS Phillipe,Eleonora,Gabriel,Kevin och Jesper

Först så var det flera som inte förstod,men det var iallafall först till 3
Det låg 2-2 och vi hade fått 2 i rad än så länge och hade bara en kvar för att vinna...självklart så springer jag och Phillipe samtidigt (Phillipe är lika tävlingsinriktad som 2 hungriga djur som försöker döda bytet)
Så vi springer mot luffarschacksplanen...båda typ halkar/ramlar,Phillipe får tag i sin kona och kastar den mot rutan (rockringen) men den studsade ut,och jag får tag i min kona och ställer den i rutan...OCH FUCKING VANN C':

Veckans Låt:

Eftersom vi nu kör den så måste jag skriva Runaway med Avril Lavigne c:

Men iallafall,denna vecka har vi börjat med temat *Änglar och Demoner*
Ganska intressant faktiskt,väldigt roliga saker vi ska göra i alla ämnen (har bara fått uppgifter i 3 ämnen)
Och nu ska göra ett litet nördigt erkännande...vi har Astronomi i NO:n och...
Jag Angelica Margaretha Hjortberger Älskar Astronomi <3

hehe c: men snart ska jag se på lite framträdanden på Louis De Geer c:
så här kommer lite bilder ist <3








Inga kommentarer: