fredag 28 september 2012

Diktatorns skägg...

Haha,sitter just nu o ska se på The Avengers (igen) med bästa Elli <3
Idag så har jag bara haft NO och musik...VI SÅG PÅ VINTERGATAN :D
:D :D Gamla Goa Peo <3
Sen på musiken så körde vi klart låten och ska nog snart börja på den låt nummer 2 c:
Har också hjälp Qrystal o Hanna lite att kompa på piano c:
Iallafall,efter skolan så snacka jag o Elli med Hanna innan vi åkte hem till mig :)
När vi typ var halvvägs så tvingades alla på bussen att byta buss (dafuq)
Lite smått skumt då men...
Precis typ när vi gick av så ringde hanna nr 2 o undra om vi kunde va med henne (eller,hon ringde elli då men c:)
Så vi skulle tillbaka till stan...efter att jag pluggat algebra (som gick ovanligt bra denna gång (första gången) (tackar Martin c:)
Men vi åkte till stan sen (utan att va med hanna,vi kom in typ 2 tim sent ^^)
Och gick runt till typ 7,sen hyrde vi 3
Filmer,Diktatorn,Hunger games och The Avengers,och vi e på sista filmen nu så :D
Men vi åt tacos och har inte skrämts till döds så jag e iaf nöjd :P
Aja,ska se klart nu
Nattih eller nåt <3

Inga kommentarer: