måndag 3 september 2012

Pluggisar

Bör sova men som vanligt,så gör jag det inte.

Var ganska kul i skolan,jag blev klar med en del saker och jag ligger väldigt långt fram i matten c:
Efter skolan drog jag,Elli och Qrystal hem till qrystal för att plugga,men innan så åt vi (ungefär) vårrullar och ris...qrystal ville att vi skulle smaka bananketchup...jag tog inte mycket och det smakade inte mycket heller...
Efteråt så pluggade jag o Elli,Qrystal var tvungen att ta hand om sin lillebror (som är jättegullig)
Men efter vi pluggat så busade vi ned John c: tills han skulle sova,Elli drog kort därefter och jag med <3
Väl hemma åt jag mat,duschade och lärde mig en del ur pianoduetten från "Corpse Bride" (riktigt bra film)
Och det var väldigt lätt...tills slutet kom,så jag tar det senare...
Jag fortsatte med svenskan...och nu är jag klar med själva svenskan,bara mattedelen kvar i uppgiften och att översätta...och då har jag klarat av 3 ämnena <3
Qrystal,stannade uppe länge för min skull,för att "lätta tyngden på mina axlar" och det gjorde hon (Tack bästa Qrystal), nu har jag några andra saker som tynger ned dem istället <3
Men måste sova nu <3
Förresten,ni som väl läser min blogg,kommentera gärna förslag på vad jag kan blogga om eller om jag ska göra nån kul video och vad jag ska göra i videon
Tack på förhand,Godnatt <3

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vi ska fan göra en video när vi dansar (; <3

Unknown sa...

Jag kan inte dansa D: <3