torsdag 6 september 2012

Då och nu

Hejsan,nu sitter jag och är alldelles emo i sängen...mys c:
Har varit kinda upptagen denna vecka,har gjort klart de flesta uppgifterna...så nu endet bara att översätta ett personporträtt på 3 sidor till engelska och skugglägga min vackra människa...och skriva om musiken...<3
Var med Qrystal och Elli igår,var tänkt att vi skulle plugga på biblan...det blev Burger King...blev inte länge heller för qrystal den lille jäveln skulle hem D: <3
Men jag och Elli gick iallafall runt på stan ett tag c: hitta inget speciellt då,men ändå c:
Sen sitter man på bussen och nördar tecknat barnprogram (jag är stolt över att se ett kanadensiskt barnprogram om 14-åringar)...nån snubbe sätter sig brevid mig...och under hela resan ser jag hur han kollar på min mobil Bara för att jag hade tråkigt D:
Menmen,blir NO imorgon,alltid kuligt <3
Sen blir det fucking fadderslinga (save me) uussch,en biobiljett är inte värt det >.<
menne...ska dra o duscha nu så :P
HÄR FÅR NI BILDER PÅ MIN BARNDOM FÖR JAH VAR SÅ VACKER <3333

Inga kommentarer: