lördag 1 september 2012

Vi är alla äckliga...

Tja tja,nu skriver jah 10 i 3 på natten men skitsamma,YOLO!
Nae fyfan .< Usch!

Idag har jag iaf varit med mina "besties"
(Qrystal och Eleonora,för de som inte vet)
Jag o qrystal skulle ha träffat Filip...men sen kunde han visst inte,men skit samma
Jag missade bussen (fuuu) så fick se på ungdomar som spottade på marken c: riktig underhållning dedär c;
Nej,men skulle träffa qrystal o elli vid Gina,jag var ju inte direkt den smartaste människan...jag gick en halv meter ifrån dem utan att se dem O.o
Vadå vaken?
Qrystal köpte en tröja och Elli köpte 4...jag köpte ingen,för jag ska köpa annat...hoppas jah O.o
Efteråt så gick vi (för att vi är så gryymt nyttiga) hem till Qrystal,gav de ointressant fakta...liksom:Qrystal,vet du vad? Du är äcklig,för du tappar
18 kg hudceller under ditt liv...
O.O dafuuuq did I just say?
Men det betyder att Elli också är äcklig,och det e jag med...då e alla ävkliga :D yaaaayyyy
Kom hem sen runt 7 kanske,vi gjorde tacos,såg på "ung och bortskämd"
Uuuussscchh asså >.< man vill skjuta allihopa...
Satte mig iaf och pluggade spansla och rättade matten...gick jättebra...sen så var jag skum på youtube,så jag tänker aldrig mer äta korv Nej men ska sova nu,nattih <3

2 kommentarer:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Vi är alla äckliga <3