söndag 1 april 2012

Spelkväll!! :D

Ska typ sova nu men måste bara skriva i bloggen lite ;D

Sov över hos Elin med Alva igår till ida,var fett awesome!


Vi satt och spela typ hela natten,gick ut en gång,käka mat och försökte se på en film (som inte funkade O.o)

Men iaf,vi spelade "Final Fantasy XIII" "Final Fantasy XIII 2" "Call of Duty Black Ops" "Assasins Creed Brotherhood"...och så tror jag vi spelade  "Zelda Twilight Princess" (elr nåt)

Vi hade 2 påsar med chips
3 liter läsk
Marshmallows
och 2 kg godis...ALLT ÄR SLUT,lite goodis kvar bara ;P

Men iaf...vi hade kuligt,

Tyvär så är jag alltid så himla trött och somnade halv 5 :C
Alva somna ju vid 8...och hon vaknade först också O.o

men men ;P

Ska iaf sova nu

b.b.

<3 <3
Bara en väldigt random bild!

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Assasins Creed Brotherhood"

hej lilla du, kan jag få en beskrivning på vad detta spelet går ut på? jag är lite nyfiken på det

<:-)--(-- ödla :D

Unknown sa...

Anonym:Well,kan inte så mycket om det,då detta är det 3:e spelet,och man ska egentligen börja med första,då det e som en historia...
men man ska utföra uppdrag,du är en människa i nutiden,och du tillhör nån lönnmördar släkt,och det är några som är ute efter dig,så du får hjälp av några som ser till att din själ eller vad man ska kallat åker tillbaks i tiden till tiden då de existerade och det viktiga hände.Så du spelar 2 karaktärer och måste lösa uppdrag och jag vet inte vad som händer mer C:
dålig förklaring jag vet D:

Anonym sa...

okej xD jag ville bara kolla om du verkligen spelat det, vet redan vad det är xD pga lite omständigheter ville jag bara kolla om du äns viste vad det var x,D IM WATCHING YOU
mvh "DET"

Unknown sa...

OKEJ!