söndag 29 april 2012

Bättre tider.

Ligger i sängen med både katten och hunden,och ett antal skrivböcker <3
ska skriva av mig lite,men det får bli i den gamla dagboken jag inte använt på iallafall 10 månader,eftersom jag inte kan skriva namn och lite andta saker utan att få problem...

Men iallafall,har inte varit så här nöjd med livet på länge.
•Jag kan ju lika gärna börja med att jag e tsm med en underbar kille som jag gillar enormt mycket. <3
•Jag har fått en viss hämnd på en människa i skolab, men om hen
fortsätter så är det "henoms" förlust.
•Jag,som inte direkt var tjejen man ville umgås med på min förra skola,går nu i den bästa skolan i Norrköping som har de snällaste,roligaste och bästa pedagoger i Norrköping. Jättebra skolmat,inlärningssystem och de bästa kompisarna ever!
(så glad över att jag bytte dit)
•2 killar i klassen under mig som vi alltid hamnade i bråk med,ska byta till Vittra,och plötsligt så är jag en jättecool varelse som alltid har rätt,när de är i underläge :3
•Alla killar i min gamla klass som inte tyckte om mig kan ta och se vem jag e nu och tycka synd om sig själva,för de kan nog ingenting av de jag kan...och har märkt att jag kan faktiskt en hel del c:
•jag har fått några av de bästa minnena från Vittra på knappt ett år <3

Så jaaa,kom inte fram till det jag skulle skriva,och jag har glömt vad jag skulle komma fram till så,menmen,jag ska försöka sova nu

Puss och Nattih <33

Inga kommentarer: