lördag 28 april 2012

The Avengers...i 3D...

Hooooooooooooola...Como Estas?

Nämen jag uppdaterar en dag senare för att jag var så sjuukt trött när jag kom hem igår
D:
Men ja iallafall...
Var i skolan igår,och det var ju ruuligt,för elli var frisk igen så vi inte skulle gå utan
henne <3
Men vi övade på skolavslutningslåten. Jag och Hanna ska iallafall sjunga tillsammans
men hon var inte där på morgonsamlingen så jag fick sjunga själv :3 <3
Spanskan gick också ovanligt bra,översatte en egenskriven text på spanska,
och fick beröm över mitt uttal ;'3

Musiken gick faktiskt sådär,Johan var upptagen när vi skulle köra "Valerie"
så det blev fel takt på trummorna osv...och så hade vi 2 som inte var så glada...
menmen,vi klarade en låt iaf,om alla tar och skärper sig och inte låser ut alla andra så kanske vi har 3 grymt bra låtar i slutet av läsåret :)
Jag skulle ju vara lite smått busig och låna Fabbes Iphone så jag kunde ladda upp ett videoklipp till youtube...men som vanligt så går det aldrig bra för mig,så det får bli senare...
Och jag spelade smått busig igen lite senare,och stod och lyssnade på
när greger sjöng "Ignorance" med Paramore :3 finfint <3

Men iallafall,efter skolan drog jag mig hemmåt för att göra mig i ordning,
var redo för att dra iväg,
satte mig i bilen 5 min innan tåget kommer...
OCH BILEN STARTAR INTE :C
Så jag fick vandra i 20 min och ta nästa tåg,jag hann iallafall,kom 3 min efter
kompisarna <3

Men träffa Adam,Linus,Gabriel, Laban och Greger vid sf (vi skulle inte se med Linus,Gabriel,Adam eller Laban)
Så vi gick till Gottegrisen och köpte läsk,Greger stack iväg och jag har ingen aning öm vad han gjorde,men vi träffa fille och Marko,och gick in och köpte POPCORN <3
Vi var påväg att ge tillbaka en biljett,för att billy inte kommit än...men han kom :3
Så vi såg på bion (SOM VAR HELT F*CKING AWESOME)
och sen gick alla till Burger King C:
Där hade vi roligt och senare gick alla,ganska tidigt faktiskt <3

Menmen...9:orna e på klassresa i 4 dar...ingen greger på 4 dar :C

menmen...finns alltid mobiler <3
Här kommer bilder för de som orkat läsa allt jag skrivit C:
Älskar er? <3

Hairy Potter...

POPCORN! <3

bääästis <3

Lixom finigt :* <3

...

Tack för den seriösa bilden greger <3

...<3

Nice ;P

Inga kommentarer: