söndag 22 april 2012

Allmänt lycklig!

Väldigt sent inlägg men ville bara få ut detta...
Jag e allmänt lycklig!

Lixom hela veckan har varit bra (om vi bortser från några detaljer)
Men det har bara hänt bra saker okej?!

Nytt roligt tema i skolan som jag förstår,
Qrystal är tillbaka i skolan,
Fått beröm av Claes för mitt arbete i bild,
Roliga framrida händelser vi har fått reda på,
Låten s4 ska köra på avslutningen övade vi på och det gick jättebra <3
Vi klarade nästan av en hel låt i bandet på ett pass,
Greger fixade en biljett till mig så jag o hanna kunde gå på Norrköpings melodifestival,
Hela fredakvällen var awesome,med sång dans och koompisar <3
O jag är inte singel längre :3 <3

Ingenting att klaga på <3

Så nattih,för jag kommer inte komma upp ur sängen imorrn annars <3


Inga kommentarer: