fredag 20 april 2012

Melodifestivalen 2012...

Sitter vid datan just nu men bloggar med mobilen för att jag e ett tard :3
Hihi,nej men ska kort snacka om skoldan och långt om den typ bästa kvällen/natten ever :D


Iallafall...det regnade/snöade hela dagen så mitt löshår luktade lite skumt... O.o
Men vi hade spanska,och jag hade såklart glömt bort kapitlet hemma så jag fick göra om allt på ett nytt papper -.-' hatar att glömma papper...
Menmen,kommentera gärna bra städer man kan skriva om i spanskan (spanska städer) <3 tack!
Sen på musiken iallafall började vi med en ny låt,som vi nästan e klara med ;P
Sen helt random mitt i låten då ringer greger...vilket var bra,flr snäll som han är fick jag en biljett och hanna fick tag på en biljett så vi kunde se på melodifestivalen <333
Så efter skolan slutat stack jag hem och gjorde mig i ordning...OCH GLÖMDE DEN BRAIGA KAMERAN :'(
Så bilderna blev rätt kassa :'( :'(
Menmen,alla bidrag var bra,de son deltog var:
Mosstorp,Söderporten,Kunskap,Haga,Vikbolandet,Navesta,Prolympia och Vittra såklart <3
Djäknepark skulle vara med...men de drog sig ur :/
Hannah och jag gick till Kulturkannarn,smarta som vi e och bara:vad tomt det va O.o
Såklart var det kulturskolan vi skulle till,eller aa,flygeln,men vi hann på 10 min...det såg fett nice ut där inne <3
såklart så "Whooaa" vi osv,väntade såklart på att greger,fabbe och pepsi skulle komma ut och spela. <3

Sen när det äntligen blev dom så skrek det fina vittragänget som var där hela tiden,nästan*
DOM VAR SÅÅ GRYMMA!!!!
Lixom precis allt,spelandet på gitarr ich piano,greger som typ dansa och sjöng,och såklart låten :'D
Greger var faktiskt SKITBRA på att sjunga ;O riktigt jäkla bra :D
Vi stod i en fin grupp,en klick med vittrabarn,3 skyltar i luften och vi som skrek deras namn :3
De andra låtarna var också bra,men vittra var faktiskt bättre :3
Men iallafall,efter de framfört låten då sprang (eller gick snabbt) till dom o bara lite kramisar och komplimanger,sen stod vi precis brevid dom i greenroom och snackade... <3
sen kom de två "värdarna" för melodifestivalen och pratade :3 inte med vittra dock :( vi som ville skrika vittta och "whhoooaa" lite <3
sen iallafall klämde vi oss ända fram till scenen och kollade när de sa alla nomineringar :3
Vittra kom på...

DELAD 2:A PLATS MED KUNSKAP :'D blev så hiiimla lycklig då :') <3

Hagaskolan vann iallafall,och de var faktiskt riktigt bra :)

Sen efteråt kom ju de roliga när greger skulle stagedive:a(?) :3 vi fångade honom faktiskt :) <3

Sen gick jag,greger,fabbe,pepsi,hanna,mikaela och en till (som jag faktiskt glömt namnet på :p) mot rese och väntade på att hon skulle kunna åk hem :) sen kom linus,oliver och alex och då gick vi till max där typ alla beställde nåt att äta,men jag åt inte upp <3
vi satt där ganska länge,tillslut var det bara jag,greger,fabbe och pepsi kvar ;) <3 vi satt o snacka till halv 12...då jag skulle hem :( <3
menmen,hade riktigt myd ikväll <3

Så det jag ville få sagt var att jag tyckte att greger,fabbes och pontus låt var bäst,greger sjlng asgrymt och jag hade en riktigt härlig och mysig natt med kompisarna och min sak <3 (misstolka inte)

Så nu kommer lite sudduga bilder,men man ser iallafall så CHILLA <3

3 kommentarer:

GreggAn c: sa...

Haha, kul dag och Ni var faktiskt bäst som kom och hejade på oss! <3
Så tack för att ni kom och gjorde kvällen till den bästa kvällen jag någonsin upplevt <3

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...

Awww :') men du gjorde ju så att jag kunde komma <3 och kvällen var bäst <33