lördag 14 april 2012

Känner mig osocial...

Jag känner att jag inte bloggat på ett tag...med tanke på allt som har hänt så borde jag uppdaterat iallafall 5 gånger :)

Men då drar vi allt lite kort ;P

Sista veckan i skolan hände faktiskt lite allt möjligt.

Tisdan (vecka 14 då)

Jag och en stor grupp var och red :3

Det blev jag,Elli och Charro som fick rida på en häst som hette "Brilliant"
Gick inte jättebra för mig för jag hade fel skor och tappade stigbyglarna (stavning)
hela tiden,så galoppen gick inte så bra...men jag kan TRAVA ;D

Sen i onsdags så var vi i mässhallen...alla ansvarsgrupper delades på mitten

 Så i lag S4 A blev det :

Jag,Yasmin,Greger,Oliver,Fabian,Hanna,Emanuel,Filip,Emilia,Viktoria och Alva.

Vi vann 2 gånger och det blev oavgjort en gång..AV 9 MATCHER!!!
Vi körde fotboll,innebandy,Basket och spökboll <3

Hade inte så roligt den dan...hände ett antal saker...

Men iaf, sedan på torsdan så fick vi göra självporträtt? i en timma...
Sen fick vi städa,S4 fick städa estetsalen och Wien...efter lunch fick vi städa Hollywood,och handla spel.
Jag och några andra stannade kvar och städade Hollywood,gick väldigt snabbt...så
jag var med fille,marko,anton och elli så länge <3

Sen i slutet så skulle pedagogerna presentera "Periodens elev"
Vi stod upp och lyssna,sen när Per skulle presentera periodens elev från grupp 7:2...
SÅ SA DOM MITT NAMN :O
Ja,jag blev ganska chockad...fick en biobiljett och en fin text <3
hihi :'3 <3

Men annars har jag varit hos pappa och spelat squash...jag äger verkligen :3
Sen har jag varit hos mormor och fått pröva brudtärneklänningen :3 jättefiin!


Sedan i måndags (vecka 15) så fick jag ÄNTLIGEN träffa QRYSTAL!!! :D
Vi gick på stan,jag,hon o elli...sen sov vi hemma hos mig :3

I torsdags sen så vaccinerade vi oss för LivModerHalsCancer ,JAG HAR FORTFARANDE ONT!

Här kommer iaf 2 bilder :3

tjoohoo :')

hihi :'3 <3









Inga kommentarer: