fredag 30 mars 2012

Booowling...IGEN :D

Ja som sagt!

Idag var det skola igen,vi seniorer fick frukost på morgonsamlingen (vilket var tur för jag var hungrig O.o)
På spanskan hade vi redovsisning och glosförhör...inget konstigt med de...men vi såg på...
SVAMPBOB FYRKANT PÅ SPANSKA :P <3

Iallafall,efter lunch så repade vi,gick väl ok (y)

Efter skolan så skulle jag,Alva,Billy och Greger bowla...men Billy går inte i musikinriktningen såvi var tvungna att gå till hans port...OCH HAN KOMMER UT MED EN STOR JÄKLA DATA I FAMNEN!!!

Han skulle lana på kvällen -.-'

Iallafall,vi åkte hem till Greger och han hämta sina pengar,och jag o Alva övertala Billy att vi faktiskt skulle bowla...vilket gick bra,eftersom han följde med :P

Men vi bowlade iallafall...OCH JAG SÖG :D

Minns inte vart jag hamnade,det enda jag vet är att jag fick ner alla käglor 1 gång...Spare...EFTER ATT SPELET SLUTAT :C

Men vi drog tillbaka till stan,och käka på en mexikansk resturang (farlig burrito)!!!
Sen gick vi till rese för alla skulle hem,blev typ till halv nio eller nio O.o

Men men,ska sova nu b.b.
<3

Inga kommentarer: