söndag 11 mars 2012

Det här upprör mig

Nu blire negativa grejer här!!

Men iallafall,saker som upprör mig

En hel del grejer upprör mig,men tar väl bara top 5

1:Människor som skriver "skriver till de jag orkar" "skriver till de flesta" eller "bara för jag har tråkigt" på deras inlägg på facebook!
Jag menar,lägg inte upp nån status som folk ska gilla för att du ska skriva om de om du ändå inte vill skriva till alla??!!!

2:Folk som röstar på svenska,dåliga låtar i Melodifestivalen!
   Seriöst,Torsten Flink och Björn Ranelid i final?? Vet ingen i Sverige att sånna låtar skulle stämpla
   stämpla sverige till ett tondövt land om de gick till ESC??!!

3:Folk som blir arga när man skriver till de på facebook/skype!
   Ibland är killarna inloggade på facebook,och man börjar skriva till dem...och sen får de ryck över att
   deras spel stängs ner och de dör/förlorar osv.
   Logga ut från facebook innan??

4:Folk som inte jobbar/fjantar sig i skolan
   Det e fett irriterande när man försöker jobba,och så sitter det några precis brevid och snackar hela
   tiden! Jag kan inte jobba och de jobbar inte! FETT IRRITERANDE

5:Pauser i favoritprogrammet...
   Man sitter och ser på Criminal Minds och så får man reda på något JÄTTEVIKTIGT SOM KAN
   LEDA DOM TILL MÖRDAREN...och så kommer en paus på 3 TIMMAR!! Skit i reklamen och visa
   den mellan 5-8 på morgonen istället??? Alla sover/jobbar eller gör sig i ordning för skolan/jobbet?


hihihihihihihihihhihihihi
nu kommer bilder så detta inte blir lika tråkigt <33

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
orkar inte...ni får bilder i nästa inlägg
pusspuss <3

Inga kommentarer: