tisdag 27 mars 2012

Missar att skriva all the time!

Jaha...jag SUGER verkligen på att uppdatera bloggen :C

Men då ska jag berätta om måndag och idag iaf C;

Igår så hände det inte så mycket...men 1 SAK HÄNDE...

Jag fick en f***ing nål in i foten :@  Jag fick dra ut den :'(

Så nu har jag ont som satan fortfarande,och det är inte precis jättekul...!

Och idag så hade vi gympa...Carro och Moa höll i gympan och jag dog!
För att:
1:Min fot gjorde så att jag föll ihop på direkten när vi körde tävling i plankan
2:Jag satt mellan 15-20 min i 90 grader,det blev oavgjort mellan lagen...men carro och fille lurade mig och moa att ställa oss upp :C
3:direkt efteråt var det evighetsstafett och jag var redan astrött :3 <3

Men iaf...på NO:n hade ju alla jättetrevligt ^_^

Men efter skolan så var ja med Billy,Greger och Alex...Vi gick till Netto och köpte lite grejer,satt utanför och åt...sen skulle Alex hem och vi 3 gick till en lekpark (vilket vi inte skulle gjort)

För vi satt uppe i klätterställningen och 2 6-åringar stirrade på oss O.o
och snackade om oss...så jag och billy vinkade till dom...
OCH DOM FRÅGADE OM DOM FICK TA KORT PÅ OSS!!! :'D

Kände mig så himla mycket populär just då :3
Men aja,vi satt utanför skolan? sen och snackade...så jag kom ju hem runt 7...sen efter maten gick jag ut med hunden...sen gick jag själv... (och blev ihjälskrämd av en groda) <3

Ska sova nu,så jag försöker blogga imorrn
 b.b. <3 <3 <3


Inga kommentarer: