fredag 9 mars 2012

En perfekt dag

En perfekt dag...tror det var 9:e juni?
Iallafall så var det sista klassresan med Aspen :)

Vi åkte från skolan till Liseberg vid 8-8:30 och alla hade kuligt i bussen (tror jag)
Jag o några andra försökte få alla att sjunga Lipstick lpten Kolla in oss (som vi skrivit själva)
och det funka inte!
Men iallafall...vi kom dit,käka pastasallad till lunch och sen var det dags att åka hem...eller inte?
Ne,men vi gick in,blev en jättefin grupp...
Jag,Sara,Cia,Sebbe och Arian :3 awesome grupp :D

JAG ÅKTE NÄSTAN ALLT!! allt förutom det vi inte hann och Atmosfear O.o

Men jag Arian och Sebbe nördade spelhall och jag vann 2 gosedjur :3
Och Arian vann på ett dansspel över mig...fml...

Men men,somna på bussen på vägen hem...

Dagen EFTER däremot,var hemsk...sov typ 3 timmar och skulle till skolan sen -.-'

Alla dog,och jag som skulle sjunga inför typ 1000 personer inom några dar hade ingen röst kvar...

men men,awesome dag var det iallafall :D


mobbade faces från Balder :3

Inga kommentarer: