fredag 2 mars 2012

Detta skrattar jag alltid åt

hehe,e lite sen då men...

Iallafall...det jag alltid skrattar åt,jag har ingen bild eller video som visar vad det är...men kan berätta ;P

Iallafall...en gång på min gamla skola i 5:an så var det 2 killar som skojade med varandra osv.
Jag och en av killarna var utanför matsalen (det finns ett kapprum och några toaletter), och den andra killen var på toa.
Kille nr 1 (som inte var på toa) gömde sig vid hörnet,så att kille nr 2 (som e på toa) inte skulle se honom förssen han gått några steg.
Iallafall när kille nr 2 går ut från toan hoppar kille nr 1 fram och skriker BUUU!!!!

Kille nr 2 blir så rädd att han var påväg in till toan igen XD

Gud asså jag skrattar åt det just nu.det var sjukt kul iallafall :)

Kommer snart ett till inlägg om fredan ;)

Inga kommentarer: