tisdag 7 februari 2012

svaaar :P

Här kommer svaren frågorna...blev bara 4 som frågade :/
Anonym 1
Hur ser du dig själv som person? Jag ser ig själv som galen,snäll,smart o lite besatt av min kompis skratt ;)
Gillar du dig själv? Ja,jag gillar mig själv.
Hur var din barndom? Jag e bara 14 så tekniskt sett barn,men annars så har den varit bra,men vääldigt rörig,med ganska många dåliga stunder :/

Radera

AnonymAnonym  2
Gillar du någon? Jag gillade någon,nu gillar jag ingen :)
Isf, vem? Jag gillade en kille som heter filip,men inte längre.
 Vågar du berätta för honom att du gillar honom? Hade jag redan gjort.
Vem/vilka är din bästa vänner? Mina bästisar heter Qrystal,Eleonora,Hanna,Cecilia och Sara :) Hur mycket betyder dem för dig? Dom betyder allt <33

Radera

AnonymEmma! 
Vad betyder jag för dig? Du betyder mycket för mig ;) men vi pratar inte så ofta :/
Finns du där för mig om jag behöver dig? Kommer jag alltid att göra :*
Kommer vi hålla kontakten tror du? Så länge vi går på Vittra,sen beror det på vilket gymnasium det blir,men vi har ju fecebook ;)
Skulle du vilja "hänga" eller vad man nu säger med mig? ;) Klart jag vill ;)

Radera

AnonymElli 
vilken musik tycker du om? hårdrock,rock,pop,klassiskt o lite rap ;P
vad tycker du om mig? jag tycker att du e en jättesöt,snäll,smart,rolig o underbar brooder <3333
vad tycker du om min blogg? den typ äger! <3
Är du jättekär i du vet vem? INTE ALLS LÄNGRE :D <3
Puss ELeonora

Inga kommentarer: