måndag 20 februari 2012

Presentera mig själv

Jag heter Angelica och är 14 år (fyllde den 7:e februari). Jag bor i Kimstad,ett ställe där ingenting händer...eller vi har ju en pedofil här lite då och då,och lite tågkrachar här o där <3
Jag går på Vittra vid Röda Stan och går i 7:an,så jag e senior :3
På Vittra går jag i musikinriktningen,så varenda fredag går vi till replokalerna o spelar lite :)
Jag ajunger,spelar piano,pyttelite gitarr,trummor (men inte sådär jättemycket,kan inte spela till allt)
och jag lär mig att spela bas :3 awesooomeeee!!!
Innan jag gick på Vittra så gick jag på Kimstadskolan...men man kan bara gå dit upp till 6:an...och jag ville inte gå på mosstorp :S
Mina kompisar jag umgås mest med nu är Qrystal,Eleonora och Hanna <3 älskar dom verkligen
Mina närmsta vänner däremot är Qrystal,Elli,Hanna,Emanuel,Cia och Sara <3333
Jag har världens största familj...men iaf så har jag en mamma o pappa,6 syskon,3 kusiner,1 systerdotter,1 brorson,mormor,morfar o farmor osv :)
Är singel just nu,men jag gillar en :3 :3 fast kärlek e inte på min sida :(
Jag lyssnar inte på musik så ofta,men när jag väl lyssnar så är det blandat,mellan death metal,heavy metal,hårdrock...och sen helt plötsligt lite pop XD men diggar musiken stort,kan bara inte koncentrera mig på vad jag gör när jag lyssnar på musik...
Älskar att bära mörka,sexiga kläder (ni har nog sett bilder) och speciellt lila med spets på :3 :3
Sen så ska jag fixa lila slingor i håret...eller lila,röda och blåa/gröna :D
Jag har en katt,alla vi har en hund och min brorsa har en hamster...min avlivades :'( R.I.P
menmen,älskar min katt <33333 (som sover i soffan)
Annars så  är jag väldigt random,har hört att jag e smart (som alla redan fattat :3 ),brukar ha roligt,är ledsen rätt så ofta och är sveriges största ego :D

nååågra bilder på egoot kommer här :3








Inga kommentarer: