tisdag 7 februari 2012

FJORTIS!!!

 YAY!!!! JAG HAR FYLLT 14!!!!!! TJOOOHOOO!

Som sagt,så nu e jag 14 :D :D :D awesomeeeee,förutom det att jag inte vill vara en fjortis :/
skitsamma!!

Blev väckt av mamma o mina småsyskon,blev jätteförvånad över att det inte var mitt alarm XD
Fast jag fick en choklad muffin och en present (fick trummor i förväg)
och jag fick den mest egotrippade presenten ever...EN SPEGEL :D :D

I skolan blev jag iallafall grattad o dom sjöng för mig på gympan (awkward att sitta ner i gympakläder o alla andra står upp o sjunger ) *_*
 men men...
Resten av skoldan gick bra,Qrystal hälsade på ( hon praoar) o vi fick skäll av franskapedagogen ^_^

När jag kom hem så har jag suttit vid datan och fått ca 100 grattisinlägg på fb loggen :D

          TACKTACKTACKTACKTACKALLASOMSKICKAT!

och sen åt vi min favvomat o såg på 3 avsnitt av Criminal Minds :3 <333

Måste sova nu :P ska ha svenska o SO imornn...och IUP-samtal -.-'
undrar hur det kmr gå... <3

biiiiiiilder egooo <3



Inga kommentarer: