onsdag 22 februari 2012

Mina föräldrar

Min mamma heter Joanna och är 48 år,och min pappa heter Magnus och är 45 år.
Min mamma har fybromyalgi,så hon jobbar inte...men hon får pengar ändå ;)
Min pappa jobbar på CSA och blandar färger...men man får inte praoa där >.<
Måste bara skriva en sak innan jag fortsätter...dom är skilda!
Eftersom mamma är den som är hemma mest så kan jag prata med henne mycket enklare än med pappa,men jag snackar ändå inte så mycket så.
Däremot så bråkar jag mycket mer med pappa (har inte gjort det på ett tag då).
Älskar mina föräldrar,och kommer alltid att görat <3

(blir ingen bild på dom för de gillar inte när jag fotar dom...speciellt inte mamma xd)

2 kommentarer:

elli sa...

lika eller? vi har skrivit typ lika dant och bådas pappa heter magnus. HAHA
Kram broder Elliiii

Unknown sa...

klart,vi kke e släkt ändå?? <3