måndag 27 februari 2012

Mina Bästakompisar

Jao,kommer en bild och text om dom :D <3



Qrystal - Eleonora <3
Känns seröst som jag känt er sen vi var typ 3 (även fast det skulle vara omöjligt att känna dig qrystal när jag var 3 och du 4).Ni får mig alltid att skratta och jag ångrar mig inte att jag bytte till Vittra :D
Ni e så söta och man kan prata med er om allt,och ni lyssnar och ger bra råd :')
Älskar er verkligen <3333 :*

Hanna <3
Har inte känt dig så jättelänge (men iaf sen du hälsa på typ)
Du e verkligenjättelätt att prata med och har världens bästa humor! Du e så himla söt och blir seriöst bäst på alla videos (när du o elli dansa/sjöng) <3
pussipuss <333




Sara - Cecilia <3
Ja gud ja!!! Blir minnen,minnen,minnen...<3
Har känt er sen daagis/Föörskola
och visst,vi har bråkat...men vi e ju sams nu ^_^ 
Ni e verkligen bäst,vi har alltid haft kul,sovit över jag vet inte hur många gånger och säkert käkat lika mycket godis som finns på Ica :3
Älskar er <3333

Inga kommentarer: