onsdag 29 februari 2012

Ajjjjj!!!

Blir inget långt inlägg idag,har jätteont i magen och mår väldigt dåligt :(
Iaf så var det första dan i skolan idag,och vi hade temaintro...men innan fick vi reda på några andra dåliga saker...
Vi har bytt grupper nu så 7:or är för sig och 8:orna för sig och 9:orna fortsätter som förut.
Sen så har dom bytt schemat tror jag,jag vet iallafall att jag inte kommer ha Per (en av favoritpedagogerna på skolan) i matte :'(
Men iallafall så på temat blev vi indelade i grupper och sen fick vi se på film.
Min grupp kolla på 2 filmer om mat...den ena handlade om hur dåligt det e med onyttiga saker och snabbmat,och Paulo Roberto gjorde nåt test då han på 3 veckor bara åt skräpmat och slutade träna...han gick upp 15 kg...
Och den andra filmen handlade om en tjej som har ätstörningar (anorexi "a")
Filmen var vidrig för hon spydde flera gånger och jag började seriöst att må illa :S
Lunchen var inte heller god (filmens fel) så jag och Hanna gick till Sibylla och köpte pomme :3

Efter lunch hände det inte så mycket,har varit hemma och tyckt synd om mig själv och sovit.

Juste!!! 8:orna e tillbaka :3 Fick kram av några :D

Men ska försöka sova nu,kanske slipper magen i sånna fall.

GODNATT!!!

en random bild bara**

Inga kommentarer: