tisdag 28 februari 2012

Mina Syskon

Jao det kommer ju ta ett tag med tanke på att jag har ett antal syskon (6 st) :3

Men skriver lite om dom iaf ;*


Camilla
Milla är 28 år och e min äldsta storasyster. Hon e gift och har 1 barn...och väntar ett till :3
Hon jobbar som förskolelärare,där jag också praoat :)
Milla e snäll,söt och glad
Jättebra på att pyssla osv ;)

Lars
Lars är min äldsta brorsa och e 31 år.Han e gift och har 1 barn ;)
Han jobbar som distriktssköterska,och jag tror ja vill praoa där...men tror inte jag får :P
Eller så kanske det ska vara närmre Norrköping,för Lars bor i Kristinehamn :)
Lars e smart,rolig och snäll :)
(Gav sin enormt snälla lillasyster (jag) en iphone) <3

Alina (student bild,tagen för några år sedan)

Alina är 25 och är min yngsta storasyster.Hon e singel ;)
Hon jobbar för en städfirma,men är utbildad undersköterska :)
Hon bor uppe i Umeå,så jag träffar henne inte så ofta :/ synd...
Men iaf, Alina är rolig,söt och snäll :)



Alexander

Alex är 27 år och e min yngsta storebror.Och han e singel ;))))))))
Han jobbar inte just nu,han e student...och han e kickboxare :D :D :D
Han har flyttat till Göteborg vilket gör att jag inte träffar honom så ofta...MEN jag kan hälsa på honom och gå på LISEBERG :'D
Alex e rolig,stark o snäll ;)

Jonathan
 Jonte e 12 år och e min liiiiiiiiiillebrorsa ;) Han e också singel...han e ju 12 så :P
Han går i skolan som varenda 12 åring gör (hoppas jag) och han går på skytte ungefär varje vecka :)
Jonte e snäll,kreativ och lite weeiird sometimes ;)

Ellinor
Ellie är också 12 (tvillingar) och e min liiiilaasyrra...(som e längre än mig,fml...) hon e också singel
ta chansen nu ***** ;P
Hon går också i skolan och har spelat fotboll...men sysselsätter sig med att reta mig :) hate it!!!!
Ellie e envis,söt o smått irriterande :3


SÅ ALLA SYSKON HAHAHAHAHAA!!!
FML glömde en...

Angelica <333
Detta är seriöst favvosyrran :D :D :D hon kallas angie/angela/angel/ankan och broder!! :D
Hon e singel så alla killar kan ju ta och passa på ;***
Hon går på Vittra och spelar musik och sjunger och e suuuupersmart!!!
Angelica är snygg,söt,het,sexig,smart,rolig,mitt liv och allmänt bäst!!! ;* ;* <3333


hedda <33

btw...mycket kärlek till bilden :*

4 kommentarer:

Camilla sa...

Tack så mycket =). Fin blogg om hela syskonskaran, ett litet fel bara, din storasyster är 29 år =).
Kram kram

Eleonora/broder! sa...

åhhhhh, kan du fixa en dejt med Angelica åt mig? :*

Anonym sa...

Tack syrran! och jag har faktiskt ramlat över och blivit 28 nu ;)
Vilken bild du fick tag på, haha!

Unknown sa...

Milla:vem sa att jag var vaken när jag skrev detta...jag tror jag sov O.o tack <3
Elli:Hon e singel och går gärna ut med dig ;) <3
Anonym xd:Ska alla vara 1 år äldre än det jag skriver :D
tog bilden själv ;)